Γιατί η δίαιτα δεν είναι τιμωρία αλλά μια προσπάθεια για καλύτερη ζωή...

Ανάλυση Σύστασης Σώματος

Το βάρος από μόνο του δεν δίνει απαραίτητα μια καθαρή ένδειξη καλής υγείας ή απεικόνιση της προόδου σας αν κάνετε δίαιτα ή ασκείστε συχνά. Η μέτρηση με έναν αναλυτή σωματικής σύστασης σε συνδιασμό με τις προσωπικές σας πληροφορίες όπως το βάρος, ύψος, φύλο και ηλικία σας δίνει την πραγματική εικόνα παρέχοντας ουσιαστική πληροφόρηση για το σώμα σας και πώς αυτό αλλάζει. Τα βασικά χαρακτηριστικά του σώματός σας είναι το νερό, οι μύες, το λίπος και τα οστά, τα οποία όλα μπορούν να υπολογιστούν με έναν αναλυτή σωματικής σύστασης.

Σωματικό Λίπος

Το σύνολο του σωματικού λίπους σαν ποσοστό του σωματικού σας βάρους

Ο καθένας μας χρειάζεται λίπος για να είναι υγιής.Το σωματικό λίπος είναι ζωτικής σημασίας για βασικές σωματικές λειτουργίες όπως η ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος, η αποθήκευση βιταμινών και η προστασία των αρθρώσεων. Όμως το υπερβολικό λίπος μπορεί να βλάψει την υγείας σας. Η μείωση του πλεονάζοντος λίπους φαίνεται ότι μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης υψηλής αρτηριακής πίεσης, καρδιοπαθειών, διαβήτη και ορισμένων τύπων καρκίνου.

Συνολικά Υγρά Σώματος

Τα συνολικά υγρά του σώματος σαν ποσοστό του συνολικού βάρους

Το νερό παίζει ζωτικό ρόλο σε πολλές από τις διεργασίες του σώματος και το βρίσκουμε σε κάθε κύτταρο, ιστό ή όργανο. Διατηρώντας ένα υγιές ποσοστό συνολικών υγρών σώματος βοηθάμε τις σωματικές λειτουργίες και μειώνουμε την πιθανότητα εμφάνισης προβλημάτων υγείας που σχετίζονται με αυτές. Η καλή ενυδάτωση μας βοηθά να συγκεντρωνόμαστε, αυξάνει την αθλητική απόδοση, βελτιώνει την ποιότητα της επιδερμίδα μας και γενικά μας προσφέρει ευζωία.

Ξηρή Μάζα Σώματος

Το βάρος των μυών και των οστών στο σώμα σας

Οι μύες παίζουν έναν σημαντικό ρόλο ενεργώντας σαν την μηχανή του σώματος στην κατανάλωση ενέργειας (θερμίδες). Καθώς ασκείστε περισσότερο, η μυϊκή μάζα αυξάνει και με την σειρά της επιταχύνει τον ρυθμό κατανάλωσης ενέργειας. Η αύξηση της μυϊκής μάζας θα αυξήσει τον βασικό σας μεταβολισμό βοηθώντας σας έτσι να χάσετε το επιπλέον λίπος και χάσετε βάρος με υγιή τρόπο. Η έρευνα έδειξε ότι η άσκηση και η ανάπτυξη του μυϊκού ιστού σχετίζεται με δυνατότερα, υγιέστερα οστά. Μολονότι στην δομή των οστών είναι απίθανο να υπάρξουν αλλαγές σε μικρό χρονικό διάστημα, είναι σημαντικό το ότι αναπτύσσετε και διατηρείτε υγιή οστά έχοντας μια ισορροπημένη διατροφή και πολύ άσκηση.

Περίμετρος Μέσης

Το λίπος στην κοιλιακή κοιλότητα το οποίο και περικλείει τα ζωτικά όργανα

Η έρευνα έχει δείξει ότι ακόμη και αν το βάρος και το σωματικό σας λίπος παραμένουν σταθερά, καθώς μεγαλώνετε είναι πιο πιθανό το λίπος να συγκεντρώνεται στην περιοχή της κοιλιάς. Το υγιές επίπεδο σπλαχνικού λίπους οδηγεί στην μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιακών νοσημάτων, υψηλής αρτηριακής πίεσης ενώ ενδέχεται να καθυστερήσει την εμφάνιση του διαβήτη τύπου 2.